Subject: R26512: NOTAM A1034/25 väljastatud (ID:26512)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Mar 2025 09:22:19 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 26512 alusel, mis saabus meile 21-03-2025 
07:04, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A1034/25
(A1034/25 NOTAMR A0489/25 Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/007/5917N02707E002 A)EETT 
B)2503210721 C)2504272059 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2588UAS ESTABLISHED DUE 
TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI 591823N 0271025E - 591715N 0271027E - 
591713N 0270359E - 591822N 0270401E - 591823N 0271025E. PERMISSION FOR 
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 53400535. F)SFC G)400FT 
AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.